← Strona główna Grupy PFR
konkurs

Ogłaszamy wyniki 2. edycji Konkursu Edukacja Jutra!

Fundacja PFR
Ogłaszamy wyniki 2. edycji Konkursu Edukacja Jutra!

Już po raz drugi zaprosiliśmy nauczycieli i edukatorów do udziału w Konkursie Edukacja Jutra na najlepszy scenariusz lekcji. W tym roku postawiliśmy przed uczestnikami nie lada wyzwanie i poprosiliśmy ich o przygotowanie pomysłu na lekcję inspirowaną twórczością Stanisława Lema, a także nagranie krótkiego filmu zapowiadającego lekcję. Wszyscy uczestnicy wykazali się kreatywnością i zaskoczyli jury niesztampowym podejściem do tematu.

Komisja Konkursowa, w której skład wchodzili Marta Florkiewicz-Borkowska (Nauczycielka Roku 2017) oraz przedstawiciele Fundacji PFR,  Magdalena Grzankowska i Sebastian Mackiewicz, a także edukator Centralnego Domu Technologii, Zbigniew Bujak, przyznała 3 nagrody główne, 2 wyróżnienia specjalne oraz aż 21 wyróżnień zwykłych.

Zwyciężczynią drugiej edycji Konkursu Edukacji Jutra została Pani Aleksandra Korczak za scenariusz pt. Czy robot i człowiek mogą się porozumieć? Interpretujemy opowiadanie „Przyjaciel Automateusza” (język polski), drugą nagrodę przyznano Pani Grażynie Skirmuntt za scenariusz lekcji  pt. Hipoteza Laudy (biologia), trzecia nagroda powędrowała do Pana Tomasza Wysockiego, który przygotował scenariusz pt. Zapoznanie z twórczością Stanisława Lema przez programowanie gry komputerowej (informatyka).

Wyróżnienia specjalne otrzymują Pani Paulina Mania za scenariusz pt. Zostań elektroautorem i stwórz cyberhistorię! (język polski) oraz Pani Agata Sieńczak za scenariusz pt. Jak stworzyć wszechświat.
Pełna lista laureatów znajduje się tutaj.

Bardzo cieszymy się, że kolejny raz spłynęło do nas tyle oryginalnych prac i że scenariusze obejmowały różne przedmioty szkolne. Serdecznie dziękujemy wszystkim uczestnikom, a laureatom ogromnie gratulujemy!

Fundacja PFR
Poprzedni artykuł
Rozpoczynamy drugi etap projektu „Świat Pieniądza”
Startuje konkurs literacki dla miłośników twórczości Stanisława Lema!
Następny

Zainteresują Cię również