Przejdź do treści
Aktualności Data publikacji: 26 września 2019

Finaliści programu Think Big: Grow Smarter zaprezentowali swoje rozwiązania przed jury. Już za tydzień poznamy zwycięzców!

24 września był dniem pełnym emocji – zarówno dla uczestników programu UPC Think Big: Grow Smarter, jak i jurorów, parterów oraz organizatorów. Dziewięcioro finalistów, po trzech z każdej konkursowej kategorii, zaprezentowało swoje innowacyjne rozwiązania przed jury w inspirującej i nowoczesnej scenerii Centralnego Domu Technologii CDT. Wyłącznym partnerem kategorii „Think Social” jest Fundacja PFR.

Reprezentanci każdej z firm i fundacji walczących o zwycięstwo w konkursie mieli jedyne pięć minut, żeby jak najlepiej przedstawić swój pomysł. Następnie mierzyli się z pytaniami doświadczonych jurorów. Kto poradził sobie najlepiej? Tego dowiemy się już za tydzień podczas Finałowej Gali UPC Think Big: Grow Smarter połączonej z otwarciem Festiwalu Cyfryzacji.

Przypominamy, że w finałowym starciu udział biorą:

Kategoria THINK CUSTOMER:

  • Cluify – kompletne narzędzie do monitoringu offline, które łączy sferę online z rzeczywistością offline, a tym samym pozwala na lepsze zrozumienie potrzeb klientów.
  • SentiSquare – rozwiązanie pozwala na szybką analizę dużej ilości nieustrukturyzowanych danych tekstowych. Powstało jako akademicki spin-off skupiający się na najnowocześniejszych rozwiązaniach NLP stworzonych dla sektora biznesowego.
  • Quantum.cx – sensor, który potrafi wykryć uśmiechy klientów i pracowników. Dzięki ich analizie motywuje pracowników do pozytywnej postawy, a uśmiechy klientów wymieniane są na środki wspierające cele charytatywne.

Kategoria THINK TRANSFORMATION:

  • CarrotSpot - platforma do wzrostu zaangażowania pracowników przez ideę tokenizacji nagród. System w ramach którego wszystko może okazać się nagrodą.
  • Cognitum – oprogramowanie, które dzięki wykorzystaniu big data i sztucznej inteligencji (AI), wyciąga wnioski na podstawie dużej ilości danych.
  • Edward.ai - to wirtualny asystent przedstawicieli handlowych B2B. Dzięki automatyzacji zadań i raportowania pozwala na zwiększenie efektywności sprzedawców.

Kategoria THINK SOCIAL:

  • Goldies by The Social Wise – platforma do aktywizacji seniorów poprzez sprzedaż akcesoriów i odzieży ich ręcznej produkcji.
  • Gluco-active – bezinwazyjny glukometr pozwalający na monitorowanie poziomu glukozy bez pobierania krwi.
  • Leżę i Pracuję – Zdalniacy – projekt, którego misją jest zapewnienie zdalnej pracy osobom sparaliżowanym i z zaawansowaną niepełnosprawnością ruchową.